Pages

  • RSS

26 Aralık 2011

Çay Sofrası

IMG_3861

Merhaba, dün ana menüsü hamsili pilav olan harika bir sofraya misafir oldum, arkadaşım çok güzel hazırlanmıştı, ayrıntıları daha sonra...Bu sofrayı 2 ay önce tebriğe gelen arkadaşım için hazırlamıştım. Akşamdan börekleri sarıp, ertesi gün de uyumasını fırsat bilip aklımdakileri hazırlayabilmiş, hatta arkadaş gecikince son anda menüye sütlü tatlıyı eklemiştim:) Gerçi arkadaş o gün izinli olduğundan araya başka işler sıkıştırınca 4 e doğru ancak gelebilmişti. Ben de bu arada bol bol fotoğraf çekmiştim:)

IMG_3885

Menüdekiler:
* Avcı Böreği
* Ispanaklı Gül Böreği
* Damla Çikolatalı Cevizli Kurabiye
* Mandalinalı Havuçlu Kek
* Buğday Salatası
* Mercimek Köftesi
* Vişne Soslu ve Kakao Soslu Muhallebi

IMG_3930



Kübra'nın gelir gelmez peçeteye verdiği model:)

Not: Bu aralar menüler üst üste gelince elimde bir sürü fotoğraf ve tarif birikti, fırsat buldukça sırayla eklemeye çalışacağım.

Tariflere yazıların üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz, tarifleri olmayanları da fırsat buldukça eklemeye çalışacağım.

16 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ah bende gitsem böyle sofralara
bitirmez tezi yerine ben biteceğim bu sofraları arada görmekten sebep:-)
Ellerine sağlık her biri ayrı güzel her zamanki gibi!

mutfagabuyrun dedi ki...

masya ve menüye bakınca içim açıldı canım.ellerine sağlık.hepsibir harika.sevgiler.

özlem dedi ki...

ay süper bir masa. keşke banada misafir gelsede hazırlasam. Mersine yeni taşındık daha çevremiz yok. Ama Kahramanmaraş' ta arkadaşlar gelirdi sofralar hazırlanırdı sohbetler edilirdi. Ah o günler.

seda süral dedi ki...

Harika bir sofra olmuş Ellerinize sağlık. ben de beklerim.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok güzel bir sofra ve lezzetler ellerine sağlık...

TuruncuTatlar dedi ki...

harika bir sofra canım ellerine sağlık sağlıkla kal..

mine dedi ki...

ah bayılıyorum böyle sofralara, paylaşılanlara...

LEZZETİKRAM dedi ki...

masa çok güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

yemekbiraşk dedi ki...

nede güzel hazırlanmışsın sevgili hatice.. sebebsiz yere geciken misafire çok kızarım ben:) ama gerçekten kızarım, hazırlandım bekliyorum bir dükkanada eksik gir derim:) ellerine sağlık canım
sevgilerimle..

İnci Yemek dedi ki...

Hatice'ciğim becerikli arkadaşım benim:)ellerine emeklerine sağlık
canımın içi ,yine muhteşem bir sofra hazırlamışsın:)
her biri ayrı lezzet bire bir tutan enfes lezzetler herkese tavsiye ederim,benim için örnek bir blog.
çok öperim seni..
Dergi ocak sayısı ile yayında canım:)
çok teşekkür ederim tekrar tekrar..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

haticem hamsili pilavmı dedinnnnnn
oyy oyy da oyyy :=)

o güzelim mercimekli köftelere selam olsunnn :)))

ellerine sağlık afiyetle canım..
sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

harıka bır sofra olmus canım kekte süper gorunuyor cok hosuma gıttı sevgıler...

sevil şahin dedi ki...

tatlım gerçekten çok hoş bir sofra olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun sana ve arkadaşına
sevgilerimle

BAL ANNE dedi ki...

böyle güzel sofradaki sohbetlere bayılırım bende....

Hayatcemresi dedi ki...

Adaşım eline sağlık,
çok güzel lezzetler hazırlamışsın,
Allah mubbetinizi artırsın,
sevgiler...

Adsız dedi ki...

muhteşem bir görünüm ve türk bayanların marifetleri belli..