Pages

  • RSS

08 Ocak 2012

Çay Menüsü

IMG_4091
Geçen ay gelen arkadaşlarım için hazırlamıştım bu sofrayı. Bu postu hazırlarken dikkatimi çeken, son zamanlarda gelen misafirlerime hep *favori tariflerden*
kıymalı, patatesli sarma börek ve mandalinalı labneli pasta hazırlamışım:)

Menüdekiler:
*Kıymalı, Patatesli Sarma Börek
Not: Bu böreği yufkacıdan aldığınız yufkayla yaparsanız çok daha lezzetli olur, yufkalar tereyağıyla yağlandığı için el açması börek lezzetinde oluyor.
* Kısır
* Yoğurtlu Lahana ve Havuç Salatası
Lahana salatası son zamanlarda favorilerimizden... Akşam yemeğinin yanına havuç rendesi, ince doğranmış lahana ve maydanozla hazırlıyorum. Bu defa yoğurtla hazırladım
Yoğurtlu Lahana ve Havuç Salatası
Malzemeler:


  • 3 kase ince doğranmış beyaz lahana (azıcık sirke ve tuzla biraz ovdum)

  • 1,5-2 adet havuç (renedelenmiş)

  • Dereotu, maydanoz (ince doğranmış)

  • Mayonez ve yoğurt

Hazırlanışı: Tüm malzeme karıştırılır, servis edilir. Ben üzerine dövülmüş ceviz serptim, ceviz yakıştı.
Notlarım: Yoğurdu biraz süzgeçte bekletmenizi veya yerine süzme yoğurt kullanmanızı tavsiye ederim, yoğurdunu ilave ettikten sonra da fazla bekletmeden servis edin. Zira salata beklemekten sulandı. Lahanayı sirkeyle ovduktan sonra sudan geçirmemiştim, bu durum sirkeye karşı hassas olanları rahatsız edebiliyor.



* Limonlu, Likapalı (blueberry) Kek (tarifi gelecek)

* Mandalinalı, Labneli Pasta

8 yorum:

meri dedi ki...

Ellerinize sağlık afiyet şeker olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hepsini çokk sevdimm...
kısır ve börek illaki !
:)

ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Canım hepsi harika ellerine sağlık sevgiler.

Unknown dedi ki...

hepsi enfes duruyor ellerine sağlık
sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerine sağlık canım güzel bi masa lezzetli ikramlıklar afiyet olsun
sevgiler:)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Ne güzel bir masa, bizi de çağırsana :) Ellerine sağlık canım. Sevgilerimle...
(Yemek Sevdam)

Unknown dedi ki...

Beni davet et ve lütfen banada aynı menüyü yap çünkü nefisss bir menü bu..:))
Ellerine sağlık canım..
Aklım börekte kaldı ama ..:))

sibelyalcincom dedi ki...

Benim gözüm pastada kaldı:))ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun...