Pages

  • RSS

12 Mayıs 2015

Bal kabaklı Toplar

IMG_12181

Daha önceden bal kabağını rendeleyip, tavada az şekerle pişirmiş, buzluğa atmıştım. Geçtiğimiz haftalarda bir gün kek yapmak için çıkarmıştım, ama kek yapmaya fırsatım olmadı.
Aklıma havuçlu toplardan isteyen oğlum geldi, ben de bu şekilde hazırladım. Bal kabaklı olduğunu söylemedim ve afiyetle yedi:)



Bal kabaklı toplar
Benim 1 su bardağı kadar rendelenmiş bal kabağım olduğu için onu kullandım, ama kabak sert olduğu için rendelemek çok zor oluyor, o yüzden dilimleyip pişirerek hazırlayabilirsiniz, ya da kalan kabak tatlısından da olur diye düşünüyorum.

Ben şekeri az olduğu için biraz daha ekleyip tavada az pişirdim, tarçın, kıvamına göre ufalanmış pötibör bisküvi, biraz da hindistan cevizi ekleyip, yoğurdum. Yuvarlayıp, hindistan cevizine buladım.


IMG_12161

2 yorum:

Özgen dedi ki...

Eline sağlık bu tarifi bize anneciğim yapardı çok lezzetli oluyor sevgiler

Unknown dedi ki...

balkabaklı olduğunu söylemediğiniz iyi olmuş
ayrıca bu şekilde yapıp dolaba kaldırma fikri için teşekkürler
afiyetler olsun